Drömmar..

Inatt har jag haft världens skummaste drömmar.
En utav alla drömmar handlade om hur vi var i krig och att vårat folkslag inte dög till.
Så jag, min familj plus några till var på rymmen i evigheters evighet kändes det som.
Minns att jag hade det så svårt att förstå varför vi var på rymmen medans några släktingar till mig inte behövde det.
Så vi rymde till dem, vilket var en hemsk färd med många dödsfall. Men till slut kom vi till deras båt(?) som dom bodde på. Där var det en stor fest och resten utav mina släktingar satt där och skålade och åt massvis med mat.
Vi blev erbjuden massa mat och nya kläder men när jag skulle äta kunde jag inte öppna munnen, den var som igen limmad, riktigt otäckt. Så jag fick försöka dra isär läpparna och jag blödde som en galning, men till slut kunde jag stoppa i mig några skink bitar. Efter att ha fått i oss lite mat och bytt kläder var vi tvugna att bege oss vidare, vi fick tips om att försöka ta oss över till andra sidan vattnen så vi fick låna en båt. Men det var inte lätt, det patrullerades hela tiden.
Tyvärr fick jag inte veta hur drömmen slutade för jag vaknade jag utav ett sms..

Usch, helt sjukt. vart får man allt ifrån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0