Grillning & mys med vännerna

Igår vart jag jätte sugen på att grilla, så jag ringde några vänner och dom var självklart lika sugna som jag på det.
Så jag bad min käre far  köra hit grillen och sedan var vi i full fart med att grilla, eller snarare J´s pojkvän.
Själv donade vi flickor på här inne med maten.
Gjorde egen marinad för första gången och kan ni gissa om det blev gott eller? :)
Senare på kvällen gick vi in en sväng på stan, tanken var att vi skulle gå en väng på Taket och träffa en annan kompis men vi hamnade på utomhus bio. Men vi gav upp ganska fort, var varken bra bio eller varmt ute.



Idag hade jag tänkt gå på en skön morgon promenad när jag vaknade, men kände mig inte så sugen när regnet bara öste ned. Blir förhopningsvis en sväng på stan om det slutar regna.

Vi ses! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0