Hittade bilder...

Hittade några bilder från Vännäsdagarna på min telefon.
Alltid lika roligt när man hittar något nytt. Såg även att jag försökt ta bilder i Fredags på brudarna, men dom vart tyvärr alldeles för mörka..

Marknaden Det kom faktikst människor hit. Tro de eller ej. :)

Syrran  Jag 
Jag och syrran gottar i massa godis remmar



Sen hittade jag även en bild på min käre bror sen någon helg tillbaka.
Hade så roligt åt honom den kvällen, han skulle nämligen ut och behövde smakråd när det gäller kläder.
Min bror klär sig alltid snyggt så egentligen är det inga problem. Men denna kväll så skulle jag ju hjälpa honom, hittade massvis med kläder som jag tyckte han kunde ha, men inget dög. Till slut blev de denna utstyrsel som han har på bilden nedan.  Lite roligt, jag som tyckte att jag hade jätte svårt att välja kläder, men jag var inte ens i närheten utav han.
Lägg märke till tröjhögen på bordet i bakrunden haha.

Brosan

Visst är han snygg min bror?

ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0