Lördag morgon

Jag har en sjuk träningsvärk i hela kroppen, men det gillas!

Känner mig riktigt trött idag, men har i alla fall dragit mig upp ur sängen.
Kan ju inte ligga här hela dagen. Ska försöka fixa mig en god frukost för sen blir det att springa några ärenden på stan med en kompis.
Ser verkligen fram emot kvällen, blir fest med mina snyggingar.
Jag hoppas vi ses ute i dimman? ;)

Vet ni vad.
Jag hade en riktigt otäck dröm inatt.
Drömde att några välldigt nära vänner till mig gick bort.
Vaknade helt förstörd och tårarna bara forsade.
Någon som vet varför man drömmer sånt här?

Usch va obehagligt, låter som om nån försöker bryta sig in i lägenheten just nu.
Tur det inte är kväll, så hade jag avlidit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0