Trött, tröttare, tröttast..

Jag har gått och blivit världens tröttaste människa nu efter att jag börjat jobba igen.
Är verkligen helt slut när jag kommer hem från jobbet.
Gick utav ett 24h pass idag, och jag skämtar inte men jag hade lätt kunnat gå och lägga mig kl 20 om jag hade fått.
Men nu är man ju hemma i Vännäsby och hälsar på så då måste man ju vara lite social.
Ska verkligen försöka sova ut i morgon men det brukar vara svårt när tv rummet ligger alldeles brevid mitt rum och de finns alltid nån jäkel som vaknar tidigt i det här huset. Och är det inte så brukar katten stå och jama för han vill komma in och gosa lite. Inte lätt liv jag har hehe.

Sen har jag även insett att alla mina kläder har gått upp i rök.
Vart finns dom där enkla snygga topparna när man behöver dom som bäst? :)

Nä vilket jävla svammel de här blev.

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0