Var är boxen?

Nu har jag varit dålig på att skriva här. Men så är det, ibland har jag helt enkelt bättre saker för mig.
Helgen har varit kanon, speciellt lördagen. Då började vi klockan 9 med champange frukost för att fira en kompis som fyll 20 och efter det övergick vi till att vara hejar klack åt "vårat" lag på korpen cupen. Kul kul!
Och när alla matcher var avslutade började den riktiga festen!
En sjukt rolig kväll med helt underbara människor och kvällens låt måste ju helt enkelt ha varit "Bag in da box" HAHA
Bilder kommer förhopningsvis snart!

Söndagen var faktikst mindre rolig, orkade mig inte iväg för att heja på grabbarna. For istället och åt lite för att sen åka hem för att sova igen. Sov nog bort mer än halva dagen...

Och nu är det måndag och jag är sjukt sugen på att hitta e billig resa till värmen, tro ja ska kolla runt lite nu..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0