Drömmar och annat svammel

Inatt hade jag en sådan verklig dröm.
Jag drömde att jag och mitt ex fortfarande var tillsammans och att han fortfarande var uppe på K4 och gjorde lumpen. Fast i drömmen var det nära muck och dom hade avslutnings middag med olika uppträdanden. Alla var så otroligt fina och jag bar en underbar klänning och han var ju helt klart snyggast utav dem alla och jag var lyckligast.
Och sedan vaknar man till en besvikelse och inser att man ligger själv i sängen och att allt bara var en dröm.
Kan inte låta bli att fundera ibland hur det skulle varit om vi fortsatt, men innerst inne vet jag nog att det var rätt beslut jag tog.
Men ibland kan jag inte låta bli att sakna....





Tisdag känns ganska full, ska hoppa i några snygga kläder snart och sedan dra mig ned på stan för att handla lite julklappar och kanske lite jul pynt, gardiner till sov rummet hade jag iaf hoppats på att finna.
Sedan hem, äta få främmande utav familjen, stor handla mat och kanske färga mamis hår.
Så vi kan samman fatta att tisdagen består utav att spendera en jävla massa pengar!

Kommentarer
Postat av: Malin

Man får sakna ibland frida, det får man!

2008-12-02 @ 11:05:21
URL: http://maaaline.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh! Du & Dennis var som gulliga! Tonårskärleken kanske? Jag tro du tog rätt beslut! Men som Malin skrev. Man får sakna! Och nu känner jag att jag saknar dig när jag tänker på gymnasietiden! Alla gånger vi satt i matsalen & spanade på hockeygrabbarna tillsammans! ;) Puss på dig!

2008-12-02 @ 11:24:24
URL: http://piiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0