kamera på toaletten?

Ja ibland skulle jag faktikst vilja ha det och då är det inte för att se när alla gör sina privata toabestyr utan för att jag vill veta vad som egentligen försegår där inne när jag till exempel har fest. I fredags natt när jag kom hem efter en sväng på stan och skall göra mig i ordning för natten ser jag att min handuk ligger på golvet, pumptvålen ligger i duschen brevid parfym korkarna (?) och sedan när jag ska borta tänderna inser jag att tandborsten är borta. Börjar leta lite och finner den till slut i sopkorgen. Självklart  gick jag och hämtade en ny.
Men är det någon som var här som egentligen vet vad som pågick där inne?

Kommentarer
Postat av: Julia

haha, jadu, ibland kanske man inte vill veta vad som föregått inne på sin toa! :O hehe.... men äsch då, vi såg väl bara vanliga ut :) skitskoj hade vi iaf :D Ni då?

2008-12-28 @ 19:21:56
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0