God Jul på er allihop!

Har inte haft tid att sitta vid någon dator, vilket jag tycker är ganska skönt.
Har bara umgåts med familj och släkt och myst.
Gårdagen var helt toppen, vaknade med ett litet paket i strumpan sedan fick jag och mina syskon ett ryck och for ut och åkte fyrhjuling och skrana, sedan in äta lunch, snygga till sig för att sedan gå till moster för att se Kalle anka (ett måste varje år) och sedan åts det mat och go fika och tro det eller ej men tomten kom även till oss med några paket. Men bilder på det får ni senare nån dag. Har inte hittat åt någon sladd så jag kan föra över dem på datorn.

Nu ska jag gå och hjälpa mami och papi med lunch och sedan greja med mat inför kvällen för då kommer halva tjocka släkten hit på middag.

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0