God morgon små skitar!

Har precis vaknat och känner att detta kommer bli en bra dag trots att jag snart ska iväg och jobba.
Har just fört över pengar till min bror som ska ned till sundsvall och Ikea, eller anledningen varför dom är där är för att han och hans flickvän ska fira nyår där nere på ett mysigt hotell.
Avundsjuk? - Nä hur kan ni tro de?
Så nu har jag gjort en liten beställning eftersom dom ska passa på att åka förbi ikea
1.  En lack hylla i ek
2.  3 spotar
Ska snickra ihop en fin hylla med lampor i sovrummet, kommer bli jätte fint.
Skulle vilja hitta en sovrums lampa oxå, men de är så svårt att sitta på internet och söka.
Så Sabrina då kan få äran att spana åt mig?

Nä nu ska jag gå och göra lite nytta och sedan sticker jag till jobbet.

puss


Kommentarer
Postat av: Sabrina

haha fick jag äran! :)

Kan se om jag hittar nå fint,så tar jag kort och skickar ett mms!

2008-12-29 @ 17:24:02
URL: http://anirbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0