Klä Julgranen

Det var faktikst svårare än jag trodde. Speciellt att sätta fast ljusen, det var en riktigt konstig anordning men nu sitter dom på plats och jag vägrar göra om det. Glittret jag hade köpt räckte inte till och på granen passade det inte heller.
Men det får också sitta kvar för inte tänker jag lägga ut flera hundra på en gran som man har uppe några veckor. Stjärnan på toppen var för tung så den vill bara vika sig. Men jag har lyckats få den på plats, men ingen får skaka eller röra granen.
Jul prydanderna där emot passade alldeles utmärkt på granen. Tur nånting gjorde det i alla fall och klapparna ligger alldeles passande under.



Hur går det för er, har ni klätt eran gran än?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0