Lördag = Lyckad

Lördagen var en toppen kväll.
Två av mina underbara vänner kom och hämtade mig efter jobbet i vännäs sen körde vi direkt in till Umeå.
Först blev det lite ombyte utav kläder sedan lite sminkning därefter började festen för oss tjejer,
Världens godaste mat blev bjudna på, vegetarisk lasange. Hade hoppats på att få stjäla receptet!
Lekte lite lekar och pratade strunt gjorde vi mest hela kvällen. Lite senare droppade killarna in och då var det ännu mer ös. Kvällen slutade ute på Invito, riktigt mycket folk!
Ja lyckades även glömma mobilen på förfesten, men jag överlevde. Men jag gick och hämtade igen den innan hemgång. Längre klarar jag mig inte. hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0