Måndag

Idag har det varit en lugn dag.
Kom hem från jobbet klockan 10 i morse och somnade direkt jag lagt mig och vaknade inte för än 3 timmar senare.
Lite små sliten kanske. Men sen blev det lite fart, har små städat lite och jul pyntat lite. Så sjukt mysigt det blev!
Och nu under kvällen gick jag och en kompis på en lång promenad, riktigt härligt ute förutom snö regnet som faller.
När jag kom hem och kollade på min termometer stog den på 27.6 grader. Jävla bastu här, så fryser ni kan ni ju alltid komma förbi här och värma er..
Varför det är så varmt här beror på att min hyresvärd har varit här och fixat elementen, hade tidigare bara 17-18 grader. Så han vred på allt och plockade sedan bort termostaten. Han är riktigt smart ibland den där karln. eller?
Som tur är kommer papi förbi i morgon och skall försöka fixa detta.

Vad har ni gjort ikväll?


Kommentarer
Postat av: Julia

tränat, ovanligt va?! :P Hade ni kul i lördags? :)

2008-12-01 @ 22:30:47
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/
Postat av: Julia

Jaså, gjorde du?! Ja, halka förstår jag att du gjorde :/ Jo, jag va på rex. How do u know? :S Av bilderna att döma hade ni det kul som bara den! ;) hehe, rätt!

2008-12-01 @ 23:01:55
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0