Måndag

Vilken opepp jag känner när det gäller träning just nu.
Har bokat in ett pass kl 19, men jag känner att jag hellre skulle vilja åka till tjejerna och umgås.
Men mitt samvete säger att jag måste röra på mig.
Får s om jag orkar springa förbi dem på hemvägen, är ju trots allt en omväg.

Imorgon kväll är det jobb som gäller för min del.
Undrar om man ska letar fram julgrannen och pynta den.
Fast tror iofs jag måste ned och handla glitter så jag kanske skjuter på det någon dag.

Börjar bli smått irreterad på vissa personer som inte verkar fatta vad för mycket är.
Börjar ju snart bli rädd för dig om du fortsätter så här.


Kommentarer
Postat av: amanda

jag hittade den faktiskt på Öhmans av alla ställen :P Den är från Veromoda. :)

2008-12-16 @ 09:21:15
URL: http://amaa.blogg.se/
Postat av: sandra

har du inte hunnit återhämta dig?

2008-12-16 @ 11:19:35
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0