Tisdag = spendera pengar

Jag som hade tänkt göra bort alla julklappar idag, men så blev det inte.
Har köpt en till syrran och trodde jag hade köppt en till min bror, men med lite efter tanke så blev den nog lite väl dyr så jag har beslutat att ge den till  mig själv, ska bara byta färg. Sen ska jag köpa något annat till honom, nu står det mellan två saker, törs dock inte skriva det här ifall han skulle råka ha vägarna förbi.
Tror jag ska springa på stan på torsdag oxå, skulle vara så skönt att få alla klappar klara i tid för en gångs skull.

I eftermiddags tittade en del utav familjen föbi här, jag och mami drog på Coop forum och stor handlade mat.
Medans papi och syster åkte till sjukgymnasten för att kolla hur hennes fot läker.
Är jag den enda personen som inte hittar mat när man ska handla?
Är inte så mycket för att köpa färdig mat och de är nästan det enda som finns nu förtiden tycker jag.
Blev iaf massa kött i alla dess former, och grönsaker och frukt och andra färska varor.
Ska försöka mig på den vegetariska lasagnen och en Tahi gryta i veckan.
Jag är välldigt fantasilös när det gäller att planera veckans måltider, blir nästan alltid samma rätter vecka efter vecka.
Så därför undrar jag nu om NI har några bra mat tips?

Efter all spendering utav pengar drog vi hit igen åt lite glas och drack kaffe och saft.


Kommentarer
Postat av: Julia

Hihi, ja, ska se om vi vågar :/ Hur går det med dealen du hade med dig själv? Är det snart nära med löshåret? :)

2008-12-05 @ 18:46:22
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0