Äntligen fixat...

Idag har jag hunnit med massor av saker.
Först kom min vän J hit och kollade läget och då passade jag på att göra stor kok och bjöd även henne på det.
Blev faktikst riktigt smaskigt, Ungersk Gulasch var det jag bjöd på.
Sedan tittade mina föräldrar förbi runt 17.30 för att mäta mina väggar, sedan blev det att stressa iväg på Färg och tapet eftersom dom stänger 18. Väl där i dörren mötte jag min kusin som tydligen börjat jobba där,  så jag fick expert hjälp.
Har nu valt två as snygga fond tapeter, tror det kommer bli jätte fint när dom väl är på plats. :)
Tog tyvärr inte med mig någon kamera, men det lär komma upp bilder när dom väl är på plats!

Sedan när vi kom hem blev det lite film tittning "...och så kom polly", och lite natur godis. gottigott. :)

Nu ska jag gå och diska bort från middagen sen blir det hopp i säng.
Vissa har ju tyvärr inte fått sem än...grr..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0