Nu är jag tillbaka..

Nu har jag äntligen hittat lite tid för att sitta vid datorn.
Var ju som sagt borta i veckan på en liten semester tripp med husvagnen.
Vi for till en liten camping utanför Sundsvall som låg precis nere vid havet. As mysigt!
Passade som sagt på att besöa Ikea när man var där nere, spenderade på tok för mycket pengar.
Men de är de nog värt, kommer få det jätte mys här hemma när allt är ihop skruvat.
Kom hem i fredags och då blev det bio direkt med vännerna sen drog vi på Tc för att ta en öl, men för mig slutade det i på tok för många.
Och i lördags blev det fest igen, jätte mys. Och åter igen på tok för mkt öl.
Men roligt hade jag och det är väl det som är huvudsaken?

Nu tänkte jag slå mig ned i soffan en sväng.

En bild från gårdagen på mina sötsaker.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0