Sommar sol och bad

Nu har jag haft två super sköna dagar i vännäsby.
Igår åkte jag med familjen till Sandvika, jätte mysig sand strand vid forsen.
Och idag tog vi båten ut till en liten sand ö ute i älven.
Älskar det stället, blev lite sol, bad och beachvolly.
Dock så existerar bara öarna när det är låg vatten.

Ikväll så kom min vän Malin förbi, blev lite promenad och skit snack som vanligt.
Och nu ligger man här  försöker bli sömnig så man få gå och lägga sig..

Förrsten så är jag utan kamera, min käre bror har lånat den nu när han åker till Tunisien.
Vi är inte alls avundsjuka...grr

puss

Kommentarer
Postat av: elin

men vad kul. trivs du?

Jo, vi har varit med mamma och pappa i några dagar och fiskat, det var mest för Jacobs skull men jag fick mig en fisk illafall :)



Vi har nu börjat flytta in i vår tvåa i övik, så här är allt jättebra.

2008-07-29 @ 12:42:02
URL: http://elinwredle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0