Super kocken Frida...

De är jag de...
Jäklar vilken god pizza jag gjorde, fyllningen bestod utav skinka, salami, parika, tomat och självklart tomatsås och ost.
Det enda som saknades var ett trevligt sällskap..
Nu ligger jag i soffan och ser Jönsson ligan, har inte så mycket att välja på när man bara har 1,2 och 4:an.
Måste införskaffa mig en boxer snarast!

Måste ekänna att jag är sjukt avundsjuk på alla som åkt på Gatufesten, men jag får nöja mig med fest i stan i morgon. Lär inte bli så tokigt när man får vara med snyggingarna :)

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det var typiskt att jag jobbade. Hoppas Jönssonligan funkade som backup. hihi.

2008-07-05 @ 04:46:33
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0