Gjorda utav socker?

Känner lite irretation.
Skulle egentligen till den nya lägenheten idag för att mäta upp väggarna som jag ska tappetsera om.
Men kvinnan som bor där har inte gått att nå under hela dagen. Ska ju som sagt flytta om en vecka och vill gärna få allt klart till flytten. Jag hoppas jag får komma dit nån annan dag i veckan.
Istället blev det så att jag skulle iväg och kolla på när några kompisar skulle lira lite boll i regnet, men deras motstånd dök inte upp.  Tydligen var dom gjorda utav socker :)
Så nu sitter jag här i min soffa efter en liten promenad i regnet.
Ska gotta i lite godsaker.....jag vet att det är måndag....
Men efter jag flyttat börjar mitt nya hälso samma liv.!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0