Hejhopp!

Äsch, idag råkade jag sova lite för länge.
Hade planerat att ligga ute och steka lite, men solen han gömma sig bakom alla moln.
Hur som helst ska jag nog inte klaga, värmen är i alla fal här.
Kan ju fortfarande använda alla söta klännigar. :)
Jag har som blivit helt galen i klänningar, ganska kul ändå eftersom jag vägrade använda det för ungefär 1 och ett halvt år sedan.

Sitter och funderar vad jag ska äta till lunch idag, upptäckte att det var ganska tomt i kyl och frys.
Skulle behövt storhandla, men de är så svårt när man inte äger bil. Är lite jobbigt att bära 4 kassar.
Kanske nån som känner för att göra en god gärning och skjutsa mig? :)

Åh, hittade en bild från brors student som är närstan exakt ett år sedan, vilket hår jag hade. Vill ha, vill ha!





Näe måste börja göra mig i ordning för jobbet oxå, såg på schemat att jag är inne på min mördar period.
Så om ni inte kommer höra utav mig på ett tag så beror de på att jag är i mitt andra hem, jobbet.

puss å hej

Kommentarer
Postat av: Malin

skaffa bil! moahaha. ;)

2008-06-02 @ 14:38:20
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0