Måndag igen..

Tiden går fort nuförtiden, dagarna bara springer förbi.
Jag önskar man kunde trycka på en stopp knapp i mellan åt.
Helgen har i alla fall varit riktigt bra. Fredagen tog jag de bara lugnt och tvättade lite, och på Lördagen åkte jag ut till Hörnefors med vännerna, blev lite bastu, grill, Fotboll och Öl. Rktigt lyckad kväll! :)
Söndagen låg jag mest inne och slöade och kollade på lite fotboll.
Och nu är det månadag igen och jag har turen att vara ledig även idag. Ska fortsätta städa undan lite så att man kanske törs bjuda hem lite folk. Men först ska jag nog passa på att gå ut i solen och läsa lite.

Bilder från lördag kväll..
     

Jag och elin 

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0