Misslyckades..

Misslyckades ganska stort med Malins kladd kaka, tror hon har skrivit fel i receptet hon lagt ut bara för att jävlas. Hehe.
Nä, men smaken vart jätte bra, hela familjen var nöjd. Men det vart den fulaste kladdkaka jag någonsin gjort..
Hade tänkt ta kort som bevis, men nä då får jag ju skämmas. Nästa gång lyckas jag förhoppningsvis mycket bättre!
 
Annars har jag mest bara jobbat, började kl 14.30 igår.
Men råkde missa bussen, de var ju visst söndag igår.....
Så min gulliga pappa åkte ändå från vännäsby för att hämta mig i stan och skjutsade sedan tillbaka mig till vännäs.
Han är helt enkelt bäst!
Men sen väl på jobbet var allt som vanligt.
Slutade idag 15.00 och åkte sen direkt till syrrans match, nästan lite små tråkig match. Var ju bara spel mot ett mål och det slutade att spöland vann med 11-0.

Nu sitter jag här i soffan och diskuterar vilka barn filmer som är bäst.
Insåg ganska fort att jag har många favoriter, som Pipi, Madicken, saltkråkan, Djungelboken, Peter pan mm. Dom två sistnämna ska ju helt klart vara tecknade och dom tre främre MÅSTE vara otecknade.

Vad har jag mer gjort idag. hmm.
Jo, brorsan har ju köpt Wii. Haha jäklar vad roligt vi haft, lär ju ha träningsvärk i morgon som jag har svingat. :)

Näe nu ska jag vara lite social så puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0