Möhippa..

Nu var det några dagar sedan jag skrev här, har jobbat en massa sen var jag även borta under midsommaren så nu ska jag upptadera vad som hänt.

I onsdags hade vi möhippa för en vän och oj så roligt det var.
En sak som är säker är i alla fall att jag aldrig kommer våga gifta mig efter de här. Ändå tycker jag vi var rätt snälla  :)
Det började med att en vän till mig hämtade upp henne på jobbet med en motorcykel och sedan bar det iväg in till umeå.
Vi klädde ut henne i en vit "kropps strumpa" och en genom skinlig nät kjol och tiara, som vi  sedan dekorerade med kondomer och godis. Sedan fick hon i uppdrag att sälja sakerna på stan och om någon köpte skulle dom klippa lös sakerna från hennes utstyrsel. Så det slutade med att hon blev ganska hålig :)
Som belöning sen fick hon köpa en ny utsyrsel för pengarna hon tjänat ihop. Senare på kvällen bar det iväg ut på krogen, där det blev mycket alkohol intag för vissa. En kanon dag!

   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0