Regn regn och åter regn..

Tar den någonsin slut?
Och vart tog sommaren vägen?
Eller de här är ju typiskt sommar väder i Sverige..
Har iallafall varit på stan idag med min sötsak och handlat dom sista grejorna till hennes bröllop.
Tror hon kommer bli vackrast! :)
Råkade själv handla lite saker till mig själv, än fast jag redan har handlat tillräckligt den här månaden, men va gör man.
Köpte ett super sött körsbärslinne, nya solbrillor, örhängen och lite mer krims krams.
Tänkte kolla hur mycket pengar jag hade kvar på internet, men nu är dosan helt spårlöst borta. inte bra..

Näe ska ta och leta reda på alla fotbolls saker, ska ju faktikst göra premiär ikväll.
Så önska mig lycka till.
Och jag ber till honom där uppe att det slutat regna tills dess.

puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Vem ska gifta sig? :)

2008-06-12 @ 21:11:24
URL: http://maaaline.blogg.se/
Postat av: Maciel

Åh vad du är sötast. Du är en riktig sötsak :)

2008-06-29 @ 21:17:52
URL: http://macielleal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0