Sommar och sol

Det här är helt underbart, nu trivs jag verkligen.
Än fast jag klagar på mitt jobb nästan hela tiden, men ibland är det bra. Som idag, vi har kunnat vara ute hela dagen, vi åt lunch ute. Det kan nästan inte bli bättre då. :)
Har nyss vaknat, råkade somna idag igen. Jag är kass, jag vet!

Var och träffade en gammal vän idag efter jobbet, blev lite mat på Lobbyn, riktigt gott. Älskar att man får så mkt frukt och gott till maten där. mums! :)

Längtar verkligen till i morgon, ska möta upp en annan vän och gå ned till vattnet och steka i solen.
Det sägs ju att det ska bli ännu varmare i morgon. Me like, me like! :)

Nä nu ska jag se greys..

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0