Underbara sol..

Jag som hade tänkt ta tag i städningen när jag kom hem från jobbet, men när solen skiner kan man ju inte vara inomhus och städa. Så istället tog jag min filt och en bok och la mig på min lilla sol plätt.
Helt underbart, det enda som saknades var lite trevligt sällskap. :)

Kanske ska man ta tag i städningen ikväll istället, för det behövs verkligen.
Men har dock fått ett bra erbjudande att följa med på Rex ikväll, skulle ju vara jäkligt kul.
Det enda som tar emot är att jag ska upp 5.30 i morgon, kan bli tungt.
Beslutsångest som vanligt!

Kom och tänka på att det snart måste börja packas.
Och då behöver jag lite kartonger, ingen som har några som ligger hemma och skräpar? :)




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0