Yran / Bränbollscupen

Som jag skrivit tidigare så har helgen varit jätte kul.
Kunde nästan inte ha blivit bättre väder, solen sken näst intill hela tiden, förutom när vårat lag skulle spela.
Alla spelade skit bra och vi gick nästan vidare, 3 vunna utav 4 kan man inte klaga på.
Efter matcherna åkte vi vidare till en vän för att fortsätta festandet, riktigt kul och många glada ansikten fanns där!
Utgången blev lite knas, bankomaten var sönder så jag fick inga pengar. Så det blev att hänga lite på ålidhem, funkade det med.
På lördagen vaknade jag till strålande sol, åt lite mat sen stekte man lite i solen innan man var tvungen att göra sig i ordning för fest igen. Denna kväll gick vi ned på Öbacka vid älven och grillade och hade det mysigt.
Måste erkänna att jag var lite trögstartad, men de slutade bra ändå.
Kvällen slutade på Invito, där vi mötte upp ännu fler vänner, jätte skoj förutom vissa onödiga komentarer.

Här nedan kommer några bilder från helgens alla bravder.

Fotograf: jag kramkalas efter en varvning :)       



Har du tänkt vara singel hela livet eller?
-Nä, men tills jag träffar den rätta.
Nästa dumma fråga tack....

Det verkar nästan som att man måste ha en pojkvän för att passa in,
sen att man ska vara kär och lycklig verkar inte spela någon roll (?) bara man är som alla andra.
Men nu är det så att jag är singel och jag trivs med det.

tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0