Arbeta

Ja då sitter man på jobbet igen, började kl 14.30 och slutar inte förän kl 15 i morgon. Roligt pass va?
Men det går faktikst ganska bra än så länge.
Är dock lite trött, har såna underbara grannar som vaknar till liv vid 04.00 på natten.

Ja, jag var ju och kollade på en lägenhet idag och jag vart stormförtjust!
Okej den var inte i nå topp skick, men med lite nya tapeter och nya möbler så kommer den bli super fin.
Så nu får vi hålla tummarna att det inte är ngn annan som är före mig i kön. :)

Nä nu ska jag gå och göra lite nytta igen.
Ska bli spännande och se ifall de här inlägget sparas eller om internet kraschar helt.

Ha en bra kväll allisammans! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har suttit och lekt lite idag, och gjort en ny layout till din blogg. Jag kan skicka det eller hjälpa dig lägga in den om du vill komma ut på msn nån gång. ;)

2008-05-03 @ 20:15:39
URL: http://maaaline.blogg.se
Postat av: Malin

Okej, men det har inte jag. Aja, vi finner nog nån tid nån gång. ;)

2008-05-04 @ 14:54:00
URL: http://maaaline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0