Fredag

Godmorgon..
Sitter och mumsar i mig lite fruskost just nu. Hade hoppats på lite sol idag, men de ser mökt ut..
Ska ned och springa lite på stan, ska försöka att inte handla så mycket till mig själv, men de vet vi ju hur de brukar sluta. Men en bikini måste jag väl få unna mig? :)
Sen så Måste jag faktikst köpa en present till min syster, hon har ju konfirmation i helgen.
Men vad ska man köpa, känns som alla kommer köpa smycken, ja vill ha ngt mer unikt. Men vad är de? :p

Sen lite senare idag ska jag iväg och kolla på en lägenhet. Jag hoppas verkligen den kommer falla mig i smaken.

Näe nu måste jag börja packa väskan, ska vara borta hela helgen.
Vi hörs mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0