Fredagen

Fredagen började med att jag mötte upp Malin på stan, slutade med lite shopping än fast jag har shopping förbud just nu.  Sedan gick vi och handlade lite lunch och satte oss i parken och anjöt den. Tro de eller ej, men solen sken faktikst igår och då måste man ju självklart passa på och njuta utav den. :)
Sedan begav vi oss vidare hem till Malin för att göra oss i ordning för kvällen, hon fyllde nämligen år. Eller ja bara nästan, på söndag är hennes riktiga dag, men igår var de kalas. Riktigt trevligt hade vi, kom massa trevliga människor och jag åt galet mycket god saker.
Malin, din kladd kaka var farligt god, jag måste ha receptet!
Och sedan åkte vi självklart vidare till krogen för lite dans. Lyckades få en läbbig fransman eller vad han nu var efter mig. Tordes knappt gå på dansgolvet där ett tag för då kände man hur det började skaka bakom en. haha. :p
 Tycker de var ganska lite folk ute igår. Hoppas alla laddar för yran istället.



Fika i parken

Nä nu ska jag äta lite och sedan blir det att göra sig i ordning  ska iväg på jobbet senare idag och slutar inte förän kl 15.15 i morgon, ett riktigt lång pass. suck.
Kommer upp bilder senare nån dag, hittar inte igen sladden till kameran.

puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, alla vill ju ha det där receptet. Jag lägger väl upp det sen då. :P

2008-05-24 @ 11:44:29
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0