Hemma igen..

Ja, nu är man äntligen hemma i lägenheten. Eller jag kan ju inte påstå att jag längtat hem.
Vi landade kl 09.00 imorse på Alviks flygplats, så inatt blev det inte många timmars sömn. Vi lämnade hotellet strax efter 01.00, och sedan dess har vi varit igång.
Har iallafall haft det helt underbart härligt, har blivit mycket bad, sol, mat och shopping.
Jag älskar verkligen att vara utomlands, jag älskar värmen och alla trevliga männsikor man möter på vägen.
Hade mer än gärna stannat någon vecka till.
Men jag har iaf bestämt att jag ska åka en sväng till värmen i höst oxå. Hoppas bara att det är någon som vill följa med mig? :)

Ska sätta mg och ladda över lite bilder till datorn nu, vi tog helt galet mycket foton. Så de kommer kanske upp något senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill också utomlands i sommar/höst!

2008-05-15 @ 22:19:33
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0