Måndag

Ja då var helgen över, jisses vad den gick fort.
Men lördagen var ju helt otroligt underbar trots att jag jobbade.
Riktig sommar värme var de ju, och oj vad jag brände mig. Att man aldrig lär sig att använda solskydskräm.
Ska iaf köpa en när jag åker till Turkiet, tänker inte bränna sönder mig, jag vill bli sådär fint solbränd ;)

Kolla vilken sötnos jag möttes utav när jag kom hem till mor och far i lördags. :)

Sen hann jag faktikst med syrrans konfirmation på min lediga stund.
Oj så duktiga dom var, men en och en halv timme i kyrkan de kändes. Nu har jag gjort mitt för i år där. :)
Sen åkte vi hem till Mor och Far för att äta massa tårta och kakor. Det tackar man aldrig nej till. :)
Och efter de var de bara skynda sig iväg till jobbet igen för att göra ett till 24h pass.
Trodde jag skulle få åka hem idag när jag gick utav, men då visade de sig att vi hade ett extra möte idag, så de blir att åka tbx igen. :(

image8
Kusinen Patricia & min syster Tina

Haha sen blev jag även utmanad av min bror utanför kyrkan.
Han trodde aldrig jag skulle ta mig upp på den stora sten pelaren själv.
Men klart jag kunde, jag kan allt! ;)


Kommentarer
Postat av: Sabrina

Vilka härliga bilder!
jag ska pierca en såndär "skönhetsprick" dock ska jag bara ha en liten diamant där, men jag hoppas att de blir fint!

2008-05-05 @ 12:06:52
URL: http://anirbas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0