Mardrömmar..

Hade jätte otrevliga drömmar inatt, vaknade alldeles kall svettig och livrädd.
Det är såna gånger man önskar man hade någon som låg bredvid en så man bara kunde krypa nära och känna sig trygg. Låg vaken jätte länge innan jag vågade somna om. Och stressad blev man även över att man skulle upp 5.30.
Ville ju gärna få några timmars sömn. Lyckades hur som helst somna om till slut, men det har varit en jobbig dag.
Efter att ha ätit middagen somnade jag och vaknade inte förän kl 19.30. Jag som hade tänkt träna, men den missad jag så istället begav jag mig ut på en promenad, har just kommit in. blev nästan en och en halv timmes promenad, jätte skönt! :)

Näe ska nog se lite tv nu.

puss å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0