Shopping

Har just kommit hem från en dag på stan med min söte vän Julia.
Blev handlat lite mer än vad jag planerat, men va tusan :)
Men finns det verkligen nått hemskare än att stå i provhyttar och prova kläder?
Speciellt bikinisar och underkläder.. Man ser ju verkligen allt som man inte vill se, och ljuset i provhyttarna gör de ju inte direkt bättre heller. usch!
Känner verkligen att självfötroendet har nått till botten igen efter denna dag,
önskar verkligen att man inte behövde bry sig om dom små valkarna som hänger lite här och där.  Men med dessa ideal som finns i denna värld är det omöjligt att inte klanka ned på sig själv.
Hur gör man för att bygga upp självfötroendet och självkänslan. Någon som har något bra förslag,?
Jag vill inte vara någon fjant som står och speglar sig hela tiden och klagar på sitt utseende.
Jag vill bara må bra! :)

Näe shit va depppig jag låter nu.
Jag hittade iaf några fina saker, bla en klänning (dock inte blommig), två par skor och en bikini. Älskar överdelen på bikinin! :)



Hittade ingen blommig, men den här med cirklar var super söt på.                  

Klänning från H&M
Skor från Skopunkten
Bikini från Stadium

Kommentarer
Postat av: tina

jag lovar, jag kommer inte bli det.

men det var snygga klänning/skor/bikini du köppte, :)

2008-05-07 @ 10:45:21
URL: http://tinaboman.blogg.se/
Postat av: william

tror inte den passar mig

2008-05-07 @ 22:52:10
URL: http://sirwilliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0