Skit väder..

Sitter och har riktigt tråkigt just nu, har precis ätit min söndags middag som bestod av varmkorv och bröd.
Lyxigt va?
Inte lätt när man inser att kylskåpet och frysen är tom på mat.
Undra hur man ska få kvällen att gå ikväll, ska iofs förbi en kompis senare ikväll.
Men fram tills dess, städa kanske?

Sitter mest och bara är deprimerad över vädret här i Sverige.
Tänk vad vädret kan ha stor inverkan på hur man mår, känner mig näst intill deprimerad ibland pga av det här skit vädret.
Vill bara tillbaka till värmen. Nu på en gång!
Skänk mig fler semester dagar, så jag kan rymma här i från. :)


slitna själar efter en dag på stranden.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

linnena är normala i storlek tycker jag.

kram

2008-05-18 @ 21:24:44
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0