Sommar & sol

Glömde berätta att igår när jag kom hem efter jobbet så var min cykel borta, hade inte så mycket tid att tänka på det eftersom jag direkt skulle iväg på vår ruset. Men när jag kom tbx därifrån står min cykel här igen, olåst.
Så någon hade tydlgen "lånat" den och sedan lämnat tbx den.Sånt gillar jag!

Nu börjar värmen sakta men säkert komma tbx, har varit och gått på stan en sväng med en kompis, ätit lunch i parken och bara mått bra. Vi var även och spanande in lite tapeter, hittade en som blev en favorit. Måste bara prata med hyresvärden nu. Håll tummarna! :)

Ikväll blir de mys, jag och några till ska förbi och gratta en kompis, måste bara klura ut en liten present först :)

Nä nu tvär springa ut i solen.

puss

Kommentarer
Postat av: mandii

såna cykeltjuvar borde det finnas fler av. (:

2008-05-30 @ 09:08:23
URL: http://amaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0