Träning är underbart..

Kom just hem från ett Step muskel pass, det var as jobbigt men verkligen jätte roligt.
Nu ska jag försöka att inte bli sjuk eller resa bort nå mer på ett tag.
Hade tänkt att jag ska komma i bättre form än vad jag någonsin varit i. :D
Hur tror ni det kommer gå? :p

Var på stan idag en snabbis med en vän, hittade ett par budget pilot brillor.
Men va tusan, dom får duga tills vidare. Jag ser riktigt skojsig ut i dem iaf. hihi :)

Gjorde mitt första pass igår på jobbet, var lite tungt att komma tbx efter en lång ledighet, jobbar även i morgon och i helgen. Avskyr att jobba helger. Missar alltid massa roliga händelser.
Men helgen därefter är jag ledig och då är det Yran eller som det nu kallas, Bränbollscupen. Shit va roligt vi ska ha då. Kom och heja på Suntrip! :)

Näe, ska gå och ta hand om disken nu.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0