UEFA womens cup final

Yes, min käre far ringde mig imorse och frågade ifall jag ville fara och se UIK - Frankfurt, han hade tydligen fri biljetter.
Sjävklart tackade jag inte nej, jag tog med mig en vän och satt där i 90min och höll på att frysa ihjäl.
Vart är värmen?
Synd att det blev oavgjort, tyckte Uik var snäppet vassare, än fast dom tappade i andra halvlek.
Men Marta, vilken kvinna. Hon är så underhållande, hon kan verkligen lira. :)




Näe nu ska jag göra mig i ordning för kvällen, blev bjuden på lite grillning och fest ute i någon stuga. Mys! :)
Tar med mig kameran, ska försöka dokumentera allt roligt som händer!

Ha en rolig kväll allisammans!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0