Vår ruset

Hör och häpna, men jag var med och sprang på vår ruset, tror det var hela 5km men de kändes som en mil.
Den där kondisen den är inte riktigt på topp, men jag gjorde ett tappert försök. Och okej om jag ska vara ärlig så sprang jag inte hela vägen, men näst intill. :)
Vi fick till och med en fin medalj när vi kom i mål. Haha.

Annars har jag jobbat hela dagen, även igår. Har inte bott hemma så det förklarar varför varför jag haft dålig tillgång till dator. Imorgon är jag ledig, funderar på att åka och spana in några tapeter, men vi får se.
Träning står överst på listan! :)

Ska fortsätta se dom desperata hemmafruarna, men jag återkommer sen igen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0