Fredag

Fredagen hade faktikst kunnat vara mer efterlängtad än vad den är idag.
Ska nämligen iväg  och jobba lång helg, dvs att jag börjar 14.30 idag och slutar 15.15 i morgon för att sedan börja om klockan 15 på söndag och jobba till månadag.
Som tur är så ska jag på en födelsedags fest på lördag kväll med temat "cocktail",  Något jag sett fram emot länge nu, dock har inte min jävla klänning som jag beställt dykt upp. så nu kommer alla andra ha nya snygga blåsor och själv ska man gå i nå gammalt ruckel.
Aja förhopnningsvis går den oxå hem annars får jag väl använda min lilla charm och flörta in mig.



Nä packa tränings väskan och sen kör vi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Kom den aldrig med posten idag? fan va dåligt! :(

2008-11-28 @ 14:45:37
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0