Hör och häpna..

Vet ni vad, jag åt tonfisk till middag idag.
För alla ni som inte känner mig, så är fisk något jag inte gillar. Lax är väl den enda fisken jag kan äta lite utav, men nu har jag länge sagt att jag ska börja med tonfisk, bla för att det är nyttigt men även för att jag måste lära mig äta mat som jag har fått för mig att jag inte gillar. Finns kanske hundra mat rätter ( de var kanske att ta i)  som jag har fått för mig att jag inte tycker om trots att jag aldig ens har smakat. Jag är konstig, ja tack jag vet!
Hur som helst, det gick faktiskt ned, det var inte så farligt som jag trodde.
Men det luktade katt mat, så de var inte dirket lockande..

Kommentarer
Postat av: Malin

haha du va duktig ju. :)

2008-11-05 @ 21:00:57
URL: http://maaaline.blogg.se/
Postat av: Evelina

jag tror jag också skulle behöva försöka mig på att äta sånt jag fått för mig att jag inte gillar!:P

2008-11-06 @ 12:31:02
URL: http://frostlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0