I`m so boring

Det var inte många tips jag fick, inte ett enda.
Nån måste väl ha ett super bra tips eller är alla för snåla att dela med sig?

Ikväll hade jag i alla fall tänkt träna lite, har bokat in Core och Step muskel, ska bli skönt att få röra på sig efter att ha suttit inne hela dagen utan att ha gjort någonting. Nä där ljög jag, jag har faktiskt diskat, en applåd till mig. tack tack!

Vet ni vad som skulle göra mig glad?
Jo ett litet *piip pip* från telefonen, där det kunde stå något i liknelse med
-Hej! Lust att hitta på något?
Eller det skulle faktikst funka lika bra med ett telefon samtal.

Märks det att jag har riktigt tråkigt just nu?
Börjar bli less på att dagarna alltid ser likadana ut, jag är less på att vara tråkig.
Jag vill göra någonting nytt, något kul, något spännande.



Eric Clapton - Change the world

Kommentarer
Postat av: Julia

Om jag inte jobbat, så hade jag sett till att det "pippit" i din telefon :) Ha 7-dagars jobb nu, men imorrn e sista. Ledig på fre, då ska de bakas! Emelie kommer oxå. Du kanske inte vill me tanke på din deal? :/ Men äsch, de e ju helg, då få man unna sig lite! :)

2008-11-12 @ 21:54:51
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0