Lördag

Ja då var det lördag igen och idag är det jobb som gäller, ska göra ett 24h pass och har inte direkt hittat peppen än. Men den ska väl förhoppnings vis komma. Först ska jag invänta min far som ska komma och hjälpa mig att plocka ned mitt bar bord. Det är nämligen jätte ojämt så han ska ta hem det och slipa upp det.
Vaknade i morse och var sugen på lösvikts godis, och det är faktikst riktigt ovanligt. Kan inte minnas senast jag köpte det?
Undra om jag ska köpa en liten påse bara för att  nu.

Igår eftermiddag var jag och tränade, blev två pass den här gången oxå.
Känns helt underbart att träna, om jag hade tid skulle jag gärna göra det idag oxå, men nu måste jag vänta tills på tisdag.
Kommer sova i vännäsby tills dess eftersom jag jobbar både mån och tis efter min jobbar helg. jävligt drygt.

Nu ska jag kila så ha en fortsatt bra helg!

Och här kommer låten som gnagit sig fast i min hjärna


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha! jag är alltid ute på raggar runda :P Men ingen duger!!

2008-11-18 @ 17:44:20
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0