Lördag

Det är verkligen helt underbart med lediga helger och att få vakna upp utvilad och utan huvudvärk är ju bara ännu bättre.
Har inga speciella planer för dagen, funderar nästan på att åka hem till Vännäsby och bli ompysslad av mami och papi.
Men först måste jag nog springa på stan och göra några ärenden, det är ju Farsdag i morgon, och vad tusan ska man köpa för något till sin far?

Igår kväll blev det i alla fall hockey, riktigt trevligt och vinst blev det ju till och med!
När jag kom hem tryckte jag igång en film som jag dragit hem "P.S I Love You", det är nog en av dom bästa filmerna jag sett och jag kan inte minnas när tårarna trillade ned för kinden så mycket.
För alla som fortfarande inte sett den än. SE DEN!

Nu ska jag fixa mig lite lunch.
Ha en underbar helg!
puss


Kommentarer
Postat av: sandra

Den ilmen är helt fantastisk. Man gråter och skrattar i omgångar

2008-11-09 @ 11:09:42
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0