Mycket sjukt.

Jag och Sabrina (brorsans tjej) satt idag och pratade om hundar, speciellt pudlar eftersom hon själv äger en Toy pudel, världens sötaste och världens minsta enligt mig. Men så berättade hon att man börjat avla fram "teacup poodle" i USA och var tvungen och googla efter bilder, och dom ser verkligen inte roliga ut, bamse huvud och nä inget ser bra ut.
Och nu över msn berättade hon något ännu sjukare, nu avlar dom tydligen fram "Micro teacup pudel".
Är det inte sjukt?

Vill ni se bilder över dessa hundar hittar ni det hos Sabrina.
Tryck -> här  <-

Kommentarer
Postat av: Anmol

fin blogg :)

2008-11-14 @ 22:35:35
URL: http://anmols.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan!

Bli medlem via min länk så börjar du med 50p!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2008-11-15 @ 15:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0