Rubrik?

Har just avnjutit en god sallad och ska nu börja göra mig i ordning för jobbet.

Kom på att jag glömt berätta vad jag gjorde hela dagen igår, förutom inköpet av jeansen.
Gjorde som sagt stan en sväng, hade sen tänkt åka hem för att ladda om till träning men då skulle resten utav brudarna ha lite tjej kväll, äta tacos och se film. Så då råkade det bli så att jag hängde med dom istället. Riktigt mysig kväll blev det. Vi hade hyrt två filmer och först ut var "Shrooms"  en riktigt läbbig skräckis. Och sedan avslutade vi med "Burdens bäste man", en film som jag nästan tror alla tjejer gillar.

Nä nu blir det att fixa till sig och om batteriet har laddat upp sig till kameran kommer kanske en dagen outfit.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0