Snö snö

Oj vad det söar ute, nu har jag äntligen börjat acceptera att vintern är här.
Ser så mysigt ut när man kollar ut genom fönstret nu längtar jag bara till att man får börja jul pynta och hänga upp jul stjärrnorna.
Blev en rejäl sovmorgon idag, vaknade kl 11. Fick lite panik eftersom jag missat träningen, men istället körde jag ett core pass här hemma. Duktiga jag..

Nu blir det att göra sig i ordning, Se Våra bästa år och sedan knalla iväg till jobbet.

Hur ser eran dag ut?


Försökte fastna på bild och detta är resultatet. haha :)

Kommentarer
Postat av: Sabrina

Oj vad fin du var i håret, vilken skicklig frisör du måste haft! =)

2008-11-24 @ 13:51:18
URL: http://anirbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0