Bio & fika

Ikväll har jag varit och kollat på bio, det händer inte ofta ska jag tala om. Kan faktiskt inte minnas när jag sist var och såg någon, det är säkert över ett år sedan. Mycket illa, jag vet. Men det har ju blivit så otroligt dyrt.
Ikväll var det ialla fall Eagle eye som gällde, faktikst riktigt bra. Blev possitivt överraskad.
Sedan efter det blev det självklart lite fika och prat, riktigt trevligt! :)

Fick lite klagomål på min musik smak,
är visst dålig på att uppdatera mig.
Så därför tänkte jag införa att ni får tipsa mig om all bra musik. okej?


Här kommer första tipset



Nu ska jag hoppa i säng så jag orkar upp och  träna i morgon.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0