Dags att svettas!

Sitter och väntar på min kompis Emily, vi ska ska nämligen iväg och köra Step muskel.
År så sjukt taggad, skippade ju träningen i måndags så nu har jag hur mycket som helst att ge.
Tror även det blir Step up dance i morgon. Denna träningsform är verkligen jätte kul och jobbig!
Men ska försöka kombinera den med något annat, lite styka behövs ju oxå. Tycker Bodypump är ganska bra då, jag behöver någon som säger åt mig vad jag ska göra annars blir de inga seriösa pass.

Vilken träningsform tycker ni är bäst?


Kommentarer
Postat av: Sara Svanefjord

Du verkar ju träna så roliga former. Step dance låter ju hur kul som helst :)



Imorgon ska jag ju in, men då blir de så stressigt. Men jag skulle ju kunna komma in någon helg?

2008-10-01 @ 17:37:37
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: mandi

hur orkar folk bry sig om man har keps eller inte. fattar inte meningen. och när h*n kommer med sånna saker som är från tomma luften i princip också.

2008-10-01 @ 19:43:37
URL: http://amaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0